سانيار جونسانيار جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
آرسين جونآرسين جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دلخوشی های من با پسرانم

سلاممم

1393/9/29 19:10
نویسنده : مامان فاطمه
312 بازدید
اشتراک گذاری

 از همه دوستان گلم و پیامهاتون خیلی ممنونم

شکر خدا آرسین جون 9 آذر به سلامتی دنیا اومد و حال هردومون خوبه

کامپیوتر خونه مشکل داره انشاله سر فرصت میام خاطره زایمانم رو تعریف میکنم

آقا سانیار گل هم خیلی داداشی رو دوست داره وهواشو داره و کوچکترین حسادتی به داداشش نداره شکر خدا 

دوستتون دارم موقع زایمان برای همتون دعا کردم بوسسسس

پسندها (2)

نظرات (8)

مامانی رادین
29 آذر 93 19:40
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گل پسر
2 دی 93 15:59
قدم نورسیده مباااااااارکککککککککککککککککک .. آرسین جون خیلی خوش اومدی به دنیا عزیزم..
مامان فرزین
5 دی 93 18:52
سلام مامان سانیار حالتون چطوره انشالله که سلامت باشین تولد آقا آرسین رو تبریک میگم عکسش رو دیدم به نظر من شبیه سانیار هست امیدوارم همیشه سلامت باشین درکنار گل پسرا من تو خونه کامپیوتر ندارم خراب شد نت نمیام ولی دلم برای وبلاگ سانیار تنگ میشه الن هم مغازه شوشو هستم
مامان هلنا
22 دی 93 13:04
هرگاه از دست کارهای کودک عصبانی و خسته شدی این متن را با خودت مرور کن: این شادمانی که اکنون در دست توست مدت زیادی نخواهد ماند... این دستان نرم کوچکی که در دست تو آشیانه دارد در حالی که در آفتاب قدم میزنی ، همیشه با تو نخواهد بود... این پاهای کوچکی کخ در کنارت می دود و با صدای مشتاقی که بدون وقفه و با هیجان هزاران سوال از تو میکند، تا ابد نیستند... این صورت های قابل اعتماد که به طرف تو توجه می کنند، یا بازوان کوچکی که بر کردن تو حلقه می شوند و لبان نرمی که بر روی گونه های تو فشار می آورند، دایمی نیستند... قلب خودت را بر ایشان ارزانی دار... روزهایشان را از شادی پر کن... در خوشی و شادمانی معصومانه شان شریک باش... چرا که طفولیت دو روزی بیش نیست و با چشم بر هم زدنی برای همیشه از دست خواهد رفت
خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:42
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه
مامان معین
28 اسفند 93 12:00
آروم،،،آروم،،، بهار داره دانلود ميشه ████████████▒ 99/5% ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ؛ ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ... ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ... ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ.... ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻗﺸﻨﮓ... ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ...ﯾﮏ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ... ﻧﺼﯿﺐ دوستاﻧﻢ ﮐﻦ،،،الهی آمین
کوثر
19 فروردین 94 13:03
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان نی نی
22 تیر 94 15:25
سلام فاطمه جون مامان زینب ام ، رمزتون عوض شده یا من اشتباه میزنم ****** سلام شكوفه جون رمز همون قبلي هست عزيزم عوضش نكردم برات فرستادم دوست خوبم